vineri, 19 februarie 2010

"BARBATII SUNT PORCI "


In perioada liceului am fost la putine ore de biologie si din acestea am retinut "putinul" pe care sa nu-l uit "pana in veci de veci, amin". Si unul dintre termenii pe care i-am retinut este "reflexul oculocefalogir", oooohooo, da, e un cuvant lung si aparent greu de memorat, dar eu eram vrajit de fenomenul in sine pentru ca ii gaseam utilizare in viata mea de zi cu zi. Principalul fenomen care naste pe loc excitatie sexuala la barbati este privirea de ansamblu a unei femei dragute sau a unor parti ale corpului feminin, asta deoarece stimulul vizual ajunge direct la creier si creeaza fenomenul. Barbatii sunt atrasi pe cale vizuala in principal. Femeile se excita cel mai putin vizual, la ele toate cele 5 simturi plus intuitia feminina lucreaza impreuna pentru crearea atractiei si excitarii sexuale. Acum 3 zile eram in Gaesti si vorbeam cu A.M. avand subiect de dezbatere modul cum cum sunt perceputi baietii de catre fete si fetele de catre baieti. I-am propus un test pe care sa-l faca prietenilor ei si pe care il poti face si tu pentru a afla raspunsuri: iti intrebi barbatii si baieti din grupul tau ce ii atrage la o femeie, iar dupa, sa intrebi fetele si femeile ce ii atrage la barbati...O sa observi ca barbatii vor enumera calitati fizice, iar majoritatea femeilor vor enumera trasaturi de caracter.
Femeile au o putere uriasa prin frumusetea fizica divinizata de barbati. Este interesant ca femeile isi dau seama de asta si inca din adolescenta isi pun la punct frumusetea prin moda, cosmetice si chiar operatii estetice. Mai dramatic este ca prin modul acesta de preocupare exclusiva de aspectul fizic, pustoaica sau femeia trezeste doar partea animalica din fiecare barbat, si din acest punct de vedere nu ar trebui ca femeile sa se ingrijoreze, vor primi ce vor,,,
Orice barbat heterosexual se va excita cand va vedea un corp de femeie. Ce se va intampla atunci? Va dori sa faca sex cu ea >:))). Drama multor barbati si femei provine tocmai din acest fenomen. Orice femeie tanjeste dupa o experienta profunda, psihica, fizica si spirituala cu un barbat, dar intr-un mod ciudat majoritatea femeilor nu lucreaza pentru asta decat la aspectul lor fizic. Femeile spun ca BARBATII SUNT PORCI si ca vor DOAR UN SINGUR LUCRU. Multe femei cand vor o relatie cu un barbat il atrag sexual si apoi amana sexul in ideea ca, daca sta cu ea fara sa primeasca sex, inseamna ca o place si pentru alte lucruri, NIMIC NU E MAI FALS. Eu cunosc si stiu cum gandesc baietii si barbatii, si presupun ca si tu ai observat ca un tip care vrea sa faca sex cu o tipa, va decurge la multe, deoarece barbatii sunt vanatori, adora vanatoarea si nu-i deranjeaza sa astepte ca fata sa pice in bataia "pustii" :))). Dupa ce amana sexul, femeile decid ca barbatul "merita" si se "daruiesc", numai ca vor fi parasite la scurt timp si apoi vor spune toate in cor:"BARBATII SUNT PORCI SI VOR DOAR UN SINGUR LUCRU". De fapt barbatii sunt porci si vor doar un singur lucru cu acele femei care nu pot sa ofere nimic mai mult decat sex. Atunci cand un barbat iubeste o femeie cu adevarat, o respecta si o apreciaza la maxim pentru calitatile ei spirituale, intelectuale si psihice, iar acea femeie poate sa faca sex si la prima intalnire si el va ramane cu ea pentru ceea ce reprezinta ea ca om. Ma uit in jurul meu, arunca si tu o privire de ansamblu in preajma ta si vei observa cu usurinta ca din cauza educatiei dificitare la acest capitol, fetele se straduiesc sa arate bine neglijand multi factori care desavarsesc fiinta feminina si ajung in situatia de a nu mai putea oferi decat sex. Din astfel de situatii reiese drama femeilor care cer experiente emotionale, dar nu le primesc deoarece, ele la randul lor nu prea au ce sa ofere. Atunci cand o fata nu stie decat sa-si afiseze fata, picioarele, sanii si fundul, pentru ca vede ca asta ii excita pe barbati aducandu-i atentie si validare, INDIFERENT ca face sex la prima intalnire sau dupa ce il amana timp de cateva luni, oricum nu va putea tine langa ea un barbat intr-o relatie implinita. Multe femei nu realizeaza ca daca doar arata bine, genereaza atractie sexuala intr-un mascul care poate parea prins pe viata si indragostit"pana peste cap" inainte de a o avea, dar dupa sex "vraja" se stinge. Femeile ar trebui sa invete sa-si foloseasca si alte calitati daca vor ca barbatul sa ramana prin apropiere si dupa sex.
Studiind in ultimii ani liceali la CNVS, unde se afla lamura feminina in materie de frumusete a Gaestiului, cel mai probabil si al judetului Dambovita, mi-am dat seama ca puterea fetelor vine din frumusetea fizica deoarece baietii permit asta. De aceasta putere sunt constienti si alti oameni si astfel avem o mass-media care, pentru comercializarea diverselor produse, va pune si o pustoaica "despuiata" de 18-19 ani langa carnati, cartofi, sapunuri, masini, seminte de bostani :)))...Ei utilizeaza aceasta strategie deoarece stiu ca actioneaza automat si inconstient, iar barbatul va avea impulsul de a cumpara respectivul produs.
Nu poti iubi o femeie pentru fata, fund, sani, picioare, poti simti dorinta de a face sex cu ea, dar pana la iubire este cale luuuuuuugaaaaaaaaa :)))).

8 comentarii:

  1. Perfect de acord cu tine ..! daca te uiti in jur si asculti povestile fetelor .. replica cu "baietii (barbatii)sunt niste porci "o vei auzi din ce in ce mai des. De multe ori intrebam "De ce ?" dar nimeni nu a reusit sa imi raspunda pana acum .. acum am aflat adevaratul raspuns:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, de obicei, tinerii si adultii atunci cand au un insucces intr-un domeniu, indiferent de activitate, se grabesc sa dea vina pe alti factori, nicicum si nicicand pe propria persoana. E bine sa realizam ca schimabarea vine din interiorul nostru si daca vrem succesul va trebui sa actionam, sa experimentam si sa invatam din greselile noastre.
    @ anonim; ma bucur ca ai aflat raspunsul ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bun articolul. Ai subliniat ideea de baza:
    " Atunci cand un barbat iubeste o femeie cu adevarat, o respecta si o apreciaza la maxim pentru calitatile ei spirituale, intelectuale si psihice, iar acea femeie poate sa faca sex si la prima intalnire si el va ramane cu ea pentru ceea ce reprezinta ea ca om.". Stii cat ma bucur ca , desi rare, exista si persoane care deschid ochii si spun cea ce trebuie, si nu ceea ce vor altii sa auda ?!
    e cale lunga pana la dragoste. mai ales ca varsta 14-18 (chiar 19 ..20 ) este una critica, ne transformam fizic, psihic, intelectual, emotional . si ne cautam EU-ul, si incercam sa echilibram totul ca sa reusim pe toate planurile.
    uneori suntem perfectionisti.
    felicitari ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci, Andreea, dar cand o sa ai timp, mi-ar placea sa-ti formulezi tu cateva fraze in care sa justifici pentru ce imi acorzi calificativele ”tare :))..bravo:)”, iti cer asta pentru ca din ceea ce stiu eu tu ai un grup de prieteni mai larg, un grup social cu persoane in prezenta carora ai experiente din cluburi, munte, mare, etc,,, sunt sigur ca in urma acestor experiente, ti-a fost dat sa auzi si replica” fata, lasa ca asa sunt toti baietii, sunt niste porci si vor doar sex”, tocmai de aceea as vrea sa vad in cateva fraze formulate de tn, ceea ce ti-a placut la articolul meu, eventual si ceva cu care nu esti de acord,,,

    RăspundețiȘtergere
  5. tare rau articolul asta
    asa e sa stii

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Ziua.
    In mare, sunt de acord cu ce ati spus. Ceea ce ma deranjeaza, este ca nu ati spus TOT ADEVARUL.
    Am 34 de ani , am fost in primele clase in " Liceul George Enescu", apoi am terminat "Liceul Nicolae Tonitza", dupa care am absolvit Arhitectura.
    Problema pe care vreau sa o aduc in atentia D - vs., este ca, nu pot sa ma plang ca n-am o educatie buna. Mediiul in care am crescut a fost de asemeni bun.Cu un singur lucru nu m-am impacat. Cu proasta calitate a celor din fruntea societatii, sistemul de volori intors cu susul in jos, si pe deasuppra faptul ca oamenii daca sunt "porci" sunt datorita felului lor, ci nu educatiei. E drept educatia are un rol foarte important , dar nu este suficienta. Astfel ca, cine este om este om, oricum.
    Ce ma deranjeaza foarte tare este ca barabatii sunt atrasi numai de fete cum spuneti D-vs.frumoase dar proaste, si celelalte din dorinta de se respecata si de a ramane cu minim de demnitate, prefera sa nu aiba relatii sexuale cu nimeni.
    Atata timp cat societatea va promova nonvalori, nici nu ma astept sa avem oameni de calitate in tara.Asta in ideea ca vor mai ramane oameni in tara si nu vor pleca cu totii.
    Sper sa nu fi dramatizat prea tare, insan parerea mea este ca lucrurile au scapat de mult de sub control!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonimule, daca tot te-ai ostenit sa-mi detaliezi atatea despre tine, imi puteai lasa si un nume,preferabil al tau... Nu era nevoie sa ai un limbaj prea mieros, mi te puteai adresa cu "tu".
    Spui ca in mare parte esti de acord cu ce-am spus, insa nu am spus tot adevarul, dar tu n-ai reusit sa intelegi ca eu am creat acest material cu un subiect diferit fata de ceea ce ai adus tu in discutie. Imi pare rau pentru tine, dar din ce mi-ai scris imi dau seama ca ai principii extrem de gresite in domenii vitale ale vietii. Eu nu vroiam sa stiu studiile tale, dar tu mi le-ai expus cel mai probabil intr-o incercare de validare, sa-mi arati mie ca nu esti un "neicanimeni". Anonimule, tu crezi ca o viata multumitoare sau o personalitate care sa asigure succesul este asigurata de facultati? Daca tu asta crezi afla ca nimik nu e mai fals, mai ales daca ne ancoram in realitatea de azi in care inteligenta mai mult se dispretuieste decat se rasplateste. Acum, eu nu spun ca e bine sa fii prost, ci spun ca akm trebuie sa fii acea persoana care sa se adapteze la situatii.
    "Ce ma deranjeaza foarte tare este ca barabatii sunt atrasi numai de fete cum spuneti D-vs.frumoase dar proaste, si celelalte din dorinta de se respecata si de a ramane cu minim de demnitate, prefera sa nu aiba relatii sexuale cu nimeni"...Eu nu am afirmat ca barbatii sunt atrasi de fete frumoase dar proaste, se pare ca n-ai inteles nimik din material ori ai inteles ce a vrut mintea ta limitata de prejudecati...si in plus orice fata isteata isi va gasi pana la urma un partener si nicio tipa nu va fi nevoita sa-si priveze corpul si sentimentele se sex si iubire, doar cele inadaptate vor ramane virgine si vor spune mereu "nu am gasit persoana potrivita"
    "Sper sa nu fi dramatizat prea tare, insan parerea mea este ca lucrurile au scapat de mult de sub control! "... Anonimule, inca odata ma uimesti cu felul tau de a gandi, nu ma uimesti in sens pozitiv, ci in acel mod in care ma faci practic sa rad...Spui tu ca lucrurile au scapat de mult de sub contol ca si cand ai fi descoperit tu o lume noua, afla ca lumea asta e descoperita de mult si nu am cum sa raman "dramatizat" (ce cuvinte nepotrivite utilizezi) nici prea tare nici prea moale sau prea usor =)) ))).
    Putin probabil sa vrei sa intelegi ceva cum trebuie de aceea nu ma mai obosesc sa-ti explic nimik pt ca cel mai probabil esti si fixist/a, ca deh, asa sunt persoanele "inteligente", cu facultati, dar care nu sunt multumite de viata lor si au mintea invadata de frustrari!!!

    RăspundețiȘtergere