luni, 8 februarie 2010

GOSSYP BOY


Salutare, azi mi-am creat blogul. Inainte de lucra la el, m-am informat si am aflat ca in Romania sunt aproximativ 50.000 de bloggeri inregistrati. Inainte de asta, ma gandeam ca sunt foarte multi si ma intrebam eu de ce sa fac parte din"cei multi". Daca este ceva ce urasc, acest lucru e conceptul de "turma", adica daca un grup numeros se arunca in put, sa o fac si eu ca "asa o fi mai bine". Am dat un exemplu hiperbolizat pentru o mai buna intelegere a acestui concept punitiv. Am realizat ca un blog e locul perfect unde eu imi pot scrie gandurile, ideile si principiile. In acest mod, pot relationa cu alti bloggeri, pot fi sfatuit de oameni si pot sfatui oamenii asa cum stiu eu, apoi orice sfat e mai bun decat niciunul, ideea este sa poti face diferenta dintre sfaturile bune si cele rele. Eu sunt de parere ca cele mai bune sfaturi pe care le poti furniza vin din propriile experiente, dar sunt multi cei care isi acorda titlul de eruditi fara experiente care sa le recomande acest calificativ care reprezinta un inalt nivel de cunostinte.
Eu nu trebuie sa fiu savant sau tu profesor universitar pentru a iti da seama ca sunt considerati oameni de succes acele persoane care au bani, putere, frumusete stralucitoare, vedetele de televiziune, si mai ales sunt considerati oameni de succes cei care au personalitate.
Dupa cum bine stim, nu ne putem imbogati peste noapte(decat daca ies cele 6 norocoase), nu poti fi van-damme peste noapte, nu poti sa te trezesti maine dimineata si sa fii cel mai frumos/a din Romania, deasemenea nu poti sa fii vedeta peste seara, dar e ceva, ceva ce tu ai dar poate e o stare latenta. "Spun popoare sclavii, regii ca din cate-n lume-avem, numai PERSONALITATEA este BINELE SUPREM". Aceste versuri nu sunt compuse de mine, dar sunt foarte expresive pentru a intelege ca PERSONALITATEA este cea mai importanta calitate in fiecare zi a saptamanii. Daca esti un prost, toti banii din lume nu te spala.
Daca esti o persoana cu o personalitate puternica, iti dezvolti abilitatile si le educi constant, singura intrebare este CAT TIMP ITI IA ca sa obtii tot ce vrei in viata prin propriile puteri.

9 comentarii:

  1. De acord cu tine Sorinele;))

    Pe viitor poate bagi un articol sh q tiza ta:>:))
    Te`am pupat..si mult succes..:D

    Cu respect,Sorina;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa fii insufletita de scopul pe care ti l-ai propus si m-as bucura sa scriu despre tine in viitor ca despre o femeie de succes...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi..mersi..

    fii sigur k o sa scrii despre o femeie de succes;)

    poate...daca iei la politie..ne`ntalnim pe`acolo..:-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Total de acord cu tine. Ai multa incredere in tine, si asta e bine. Stii sa iti prezinti punctul de vedere , esti o persoana activa si, din nou, este bine.
    Ai scris destul de mult de cand ti-ai creeat blogul, iti citesc cu placere articolele, si.. sper sa am destul timp sa le si comentez. (pentru ca simt nevoia sa adaug, comentez) .
    Multa bafta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi foarte mult pentru aprecierea ta. As fi incantat sa adaugi ceva si as vrea chiar sa-mi adresezi intrebari in cazul in care ele se nasc in mintea ta,,,

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok. Va fi cate o intrebare de comentariu .
    Prima ar fi, ai o lista cu telurile pe care vrei sa le atingi? ( implicit, ai putea sa mi le si spui? :D )

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte multi care spun ca isi cunosc telurile si le au memorate bine in minte insa acestia de fiecare data nu reusesc sa le fixeze cu exactitate si nu fac nimic pt realizarea acestora. Eu nu o sa fac asta, si stii de ce? Pentru ca eu am un Caiet in care mi-am fixat 10 scopuri lipind cate o poza caracteristica fiecaruia si am un Jurnal in care mi-am enumerat 50 de visuri. Crezi ca e un numar mare? Si eu cred ca e la fel, dar aceste visuri le-am adunat de ceva timp. Este o metoda inedita pe care eu o utilizez, dar stii care e diferenta dintre perioada in care aveam scopurile si visurile doar in minte si perioada in care mi-am creat caietul cu scopurile si jurnalul cu visuri? Diferenta este determinata de RANDAMENT. In ultima perioada mi-am indeplinit mult mai multe visuri ca urmare a faptului ca le-am vizualizat in fiecare zi, am vazut pozele si am incercat in fiecare zi sa fac ceva pt fiecare dintre ele in vederea indeplinirii lor. Daca nu aveam aceasta modalitate cu siguranta nu aveam randamentul si as fi murit de plictiseala, dar asa am tot timpul activitate pt ca sunt ocupat cu pasiunile mele,,,
    Daca iti place cum imi creez eu viitorul sau ai alte intrebari pe care sa le dezbatem mai amplu si eficient iti las ideul meu: sorinsorinho.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cunosc o persoana care avea 127 visuri. toate scrise de asemenea, intr-un caiet. si dupa 5 ani era fericita ca a putut indeplini jumatate din ele.
    Cunosc aceasta metoda de a-ti urma visurile si a le si indeplini. Pana acum nu am incercat, dar, nu e niciodata prea tarziu .
    Cred ca 'functioneaza' asa bine metoda cu pozele deoarece oamenii sunt dupa " vezi, si crezi " .
    dar oricum, daca merge , de ce sa nu incercam ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca mai sunt si alti care utilizeaza aceasta modalitate cu reale rezultate.
    Metoda cu pozele nu functioneaza neaparat ca urmare a principiului ca ”vezi si crezi”, apoi daca vezi o poza cu o vila la Miami, nu inseamna ca o sa o si ai sau ca ai mare incredere ca o sa o detii, vila de la Miami nu e ceva palpabil, oamenii defapt cred in ceea ce detin in ceea ce pot atinge,,,Sunt multi pasi de la o simpla poza la realitate, sunt etape care nu pot fi sarite si cel mai important factor este PERSEVERENTA, deoarece sunt putini cei care mai aleg sa lupte pentru un anumit vis daca au obstacole in calea lor indiferent de cate poze ar avea in brate...
    Cat despre modul de functionare a acestei metode, nu o recomand si altora deoarece ceea ce poate functiona de minune la mine, la altii se poate dovedi un fiasco total, asadar fiecare trebuie sa-si creeze propria cale de atingere a succesului.

    RăspundețiȘtergere